- Politica de Retur
- Produsele sau serviciile care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intra în posesia fizică a produsului sau serviciului.
- Pentru a solicita returnarea comenzii, cumpărătorul trebuie să contacteze comerciantul (pe adresa de email sau telefonul pus la dispoziție în secțiunea contact) în termenul menționat anterior și să ofere informații detaliate despre motivul returnării și despre produsul sau serviciul în cauză.
- Comerciantul are obligația să informeze clientul despre costurile de returnare a produselor sau serviciilor, înainte ca acesta sa expedieze returul.
- Costurile de returnare a produselor sau serviciilor achizitionate online vor fi suportate în totalitate de comerciant în cazul în care produsul/serviciul este defect sau nu corespunde descrierii.
- Procesul de Returnare
- Comerciantul va evalua cererea de returnare și va comunica cumpărătorului instrucțiunile pentru returnarea produsului, inclusiv adresa la care trebuie returnat și procedura de returnare.
- După primirea produsului returnat și verificarea acestuia, comerciantul va proceda la rambursarea sumei achitate online de către cumpărător pentru produsul/ serviciul returnat, pe cardul cu care a fost realizata plata, prin intermediul platformei NETOPIA Payments.
- Cumpărătorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Aceasta este o politică generală de retur și poate fi supusă unor modificări în funcție de situații specifice sau de regulile și condițiile comerciantului. Pentru întrebări suplimentare sau clarificări, vă rugăm să contactați comerciantul la adresa de e-mail pusă la dispoziție de acesta în secțiunea de contact.
Ultima actualizare: 12.04.2024